دیام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardنگاهی به عملکرد شرکت رهتاب در سال ۱۴۰۲؛ گزارشی از تحقق اهداف، رشد و توسعه دیام برد
[ad_1]
شرکت رهتاب بیستون برای دومین سال متوالی گزارش مدیریت هوشمند بازار کالای سالانه خود را به منظور شفاف سازی و ارائه عملکرد این شرکت در زمینه های مختلف در اختیار مدیران، ذینفعان، عوامل و کارشناسان حوزه محصولات کشاورزی و همچنین ارائه می کند. به عنوان نمایندگان رسانه ها و عموم مردم.
سامانه راهتاببه عنوان راهکاری هوشمند برای مدیریت زنجیره تامین و توزیع کالاهای ضروری، در سال 1397 راه اندازی شد و تاکنون در 8 استان کشور معرفی شده است. این سامانه با مجوز وزارت جهاد کشاورزی و کارگروه تنظیم بازار کشور برای ساماندهی و بهینه سازی فرآیندهای عرضه و توزیع کالاهای اساسی از جمله مرغ فعالیت می کند و تاکنون 25 درصد از بازار مرغ گوشتی کشور را به خود اختصاص داده است. اشتراک گذاری . رختاب در سال 1402 موفق به اجرای تصمیم بهبود زنجیره تامین گوشت مرغ در استان های خوزستان، کوگیلویه و بویار احمد شد.
همچنین رهتاب راهکار جدید توزیع هوشمند خود را برای کالاهای ضروری مانند برنج خارجی، شکر، گوشت سفید و گوشت قرمز منجمد در استان خوزستان اجرا کرد.
رهتاب در سال 1402 برای دستیابی به اهداف خود اقداماتی را در زمینه های مختلف انجام داد که شرح کامل آن در گزارش سالانه 1402 ارائه شده است.در حوزه سازمانی داخلی نیز ایجاد واحد تحلیل داده ها و هوش مصنوعی به منظور کاربرد. فناوری های نوین در صنعت کشاورزی یکی از شاخص ترین اقدامات این شرکت در سال گذشته است.
در سال 1402 حدود 799000 تن محموله به ارزش حدود 44 همت به صورت هوشمند در سکوی رهتاب توزیع شد و تعداد کاربران این سامانه به بیش از 23000 کاربر فعال رسید.
رهتاب در حوزه فناوری و زیرساخت علاوه بر ارتقای امنیت زیرساخت ابری خود توانست ظرفیت خود را 100 درصد افزایش دهد. همچنین توانسته رشد 99.7 درصدی شاخص آپتایم را به ثبت برساند که نشان می دهد رهتاب تقریباً بدون مشکل و وقفه توانسته است نیازهای کاربران خود را برآورده کند.
یکی دیگر از زمینه های مهم فعالیت رهتاب، حمایت از مصرف کنندگان و سایر کارگزاران برای تامین، تبدیل و توزیع کالاهای ضروری و همچنین سازمان های دولتی و خصوصی استان برای اطمینان از حداکثر کیفیت پاسخگویی به نیازها، پشتیبانی بود. در سطح تخصصی و عمومی ارائه می شود. آمار و اطلاعات دقیق عملکرد رهتاب در این حوزه را می توانید در سند گزارش سالانه این شرکت مطالعه کنید.
با نگاهی به این گزارش می توان نتیجه گرفت که هوشمندسازی فرآیندهای عرضه و توزیع کالاهای اساسی و متعاقب آن مدیریت و تنظیم بازار توسط دولت تا چه اندازه بر اساس جمع آوری، پایش و تحلیل داده ها و حضور یک سیستم هوشمند می تواند نقش مهمی در برنامه ریزی وضعیت بازار هر استان داشته باشد.
سند کامل را می توانید از گزارش سالانه رهتاب 1402 مطالعه کنید اینجا چشم انداز
[ad_2]