8

دی‌ام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardدیجی‌فای از قالب دیجی‌کالایی خود رونمایی کرد دی‌ام برد

[ad_1]

زمان مطالعه: < 1 دقایق

در ژوئن 1403، دیجی‌فای، پلتفرم فروشگاه کالاهای دیجیتال، فرمت کالاهای دیجیتال خود را با نام «دیجی‌تیم» رونمایی کرد.

دیجی فای پس از معرفی محصول دیجی فای کلیک و پذیرش این سرویس سایت سازی فروشگاهی با درخواست مشترک کاربران خود مواجه شد. تعداد زیادی از افرادی که سایتی را با دیجی فای ساخته اند درخواست کرده اند که سایت آنها شبیه دیجی کالا باشد. در پاسخ به این درخواست، تیم دیجی فای کار بر روی یک قالب دیجیتالی برای سایت های ساخته شده با دیجی فای را آغاز کرد و فرمت نهایی آن در ماه ژوئن فاش شد.

از آنجایی که سایت دیجی کالا یکی از پربازدیدترین سایت های خرید آنلاین در ایران است، تم دیجی کالا برای سایت های فروشگاهی می تواند حس آشنایی با ظاهر و فرآیند خرید را به مخاطب القا کند و او را به خرید بیشتر ترغیب کند. در دیجیتم امکانات اولیه و کاربردی سایت دیجی کالا مانند قسمت پیشنهادات ویژه، دسته بندی ها، مگا منو و فوتر آورده شده است تا خریداران بتوانند تجربه خریدی مشابه دیجی کالا را داشته باشند.

در چند روزی که از رونمایی این قالب می گذرد، بسیاری از کاربرانی که با دیجی فای سایت ساخته اند، به استفاده از این قالب روی آورده اند.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا