دیام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardبرگزاری ۶ پنل توسط دیامبرد در روز چهارم الکامپ دیام برد
[ad_1]
زمان مطالعه: 3 دقایق
بیست و هفتمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) از 18 تیرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد و این رویداد تا سه شنبه 21 تیرماه ادامه خواهد داشت.
در آخرین روز نمایشگاه در قسمت Alcom Talks پنل ها و ارائه هایی با موضوعات بازاریابی دیجیتال، تبلیغات، ارتباطات و روابط عمومی توسط DM Board Media در سالن 27 برگزار می شود.
به گفته هادی مرادی، سردبیر و موسس رسانه تخصصی DMboard، هدف از برگزاری این پنل ها توجه ویژه به استارت آپ ها در حوزه بازاریابی و تبلیغات و همچنین دغدغه های واحدهای بازاریابی کسب و کارها و کسب و کارهای دیجیتال است. در زمینه اقتصاد نوآوری .
مدیریت افکار عمومی و اولویت واحدهای روابط عمومی
اولین پنل الکام تاکس با موضوع “مدیریت افکار عمومی یا ارتباطات رسانه ای، اولویت واحدهای روابط عمومی چیست؟” از ساعت 9 صبح در اتاق 27 برگزار می شود. مدیر ارتباطات سازمانی گروه کوبل و مژگان رضایی مدیر ارتباطات داتین به عنوان مهمان در این پنل حضور خواهند داشت.
مطالعه چالش های بازاریابی
دومین پنل ElcomTalks روز سه شنبه ساعت 10 صبح برگزار می شود و به «چالش ها و مسائل استارت آپ های بازاریابی امروز در ایران» می پردازد. در این پنل حسین ساعدی موسس بینش مدیا، عارف شعبانی مدیرعامل جینو، محمدرضا ایلخانی مدیرعامل iRasane و مرتضی شجاعی کوفندر مدیر بازاریابی فیلیا حضور خواهند داشت.
مشکل عدم توجه به داده ها در بازاریابی و تبلیغات
پنل سوم با محوریت «چرا بازاریابی و تبلیغات در ایران مبتنی بر داده نیست؟» با میزبانی کامیار امامی، مدیرعامل آژانس تحقیقات بازار EMRC، عباس عنایتی، مدیر پژوهشی مؤسسه آگاه، و پروانه فهیم، رئیس برگزار می شود. پژوهشی ایرانسل این پنل ساعت 11:00 در اتاق 27 برگزار می شود و هادی مرادی مدیریت این پنل را بر عهده دارد.
مدیریت برنامه های بازاریابی
چهارمین پنل ساعت 12:00 با موضوع “مدیریت برنامه های بازاریابی در بازار مالی ناپایدار” برگزار می شود. جمال احمدی به عنوان مجری، محمد لطیفی، مدیر بازاریابی گروه مالی ترنج، جلال روحانی، معاون بازاریابی گروه مالی فیروزه و علی داداشیان، مدیر بازاریابی بیت پین به عنوان مهمان در این پنل حضور دارند.
روند توسعه رسانه های خرده فروشی در ایران
پنجمین پنل با محوریت “روند توسعه رسانه خرده فروشی در ایران، معایب و نقاط ضعف” در ساعت 13:00 و با حضور علیرضا کامرانیان فر قائم مقام مدیرعامل شرکت یکتان، نازنین مرادی مدیر ارشد توسعه کسب و کار دیوار، مزدک پاکزاد مدیرعامل اسمارتک برگزار شد. و مهدی دادخا، مدیر ارشد رشد و بازاریابی تپسی.
عدم هزینه در بودجه بازاریابی در بخش دیجیتال توسط مشاغل غیر دیجیتال
پنل پایانی با عنوان «چرا کسب و کارهای غیر دیجیتال بودجه بازاریابی خود را به صورت دیجیتالی خرج می کنند؟ محمد میرزایی، معاون بازاریابی و فروش سازمانی آواکتان و امیرعلی دهگان، مدیر بازاریابی و فروش گلرنگ.
[ad_2]