دیام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardالکامتاکز امسال یک روز به موضوعات حوزه بازاریابی میپردازد؛ گزارش نشست خبر نظام صنفی رایانهای – دیام برد
[ad_1]
زمان مطالعه: 2 دقایق
نشست خبری سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران (چهارشنبه 9 خرداد) با محوریت بیست و هفتمین دوره نمایشگاه الکامپ برگزار شد.
به گفته برگزارکنندگان این رویداد، حدود 50 هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برای نمایشگاه الکامپ در 18 تیرماه پیش بینی شده است که 30 هزار متر مربع آن مفید خواهد بود.
در این نشست موضوعات مختلفی از جمله زمان الکامپ و بخش های مختلف این نمایشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در ابتدای این مراسم سادینا آبایی رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق بازرگانی ایران از همکاری این نهاد با نصر تهران در نمایشگاه الکامپ خبر داد و اعلام کرد: 20 نفر از اعضای اتاق بازرگانی ایران کمیسیون بازرگانی تا سه روز دیگر در 27 الکامپ حضور خواهد داشت تا اعضای صنف بتوانند از ظرفیت شبکه سازی با این افراد استفاده کنند.
Elcomstars پس از 4 سال بازگشت
در بخشی از این رویداد، آرش برهمند، مدیرعامل الکام استارز از بازگشت این بخش پس از 4 سال خبر داد و گفت: در چیدمان جدید علاوه بر سالن 8 و 9، دولت الکترونیک و یکی از ادارات سنتی الکام نیز قرار دارند که پیشخوان ها هستند. آنها استارت آپ بودند، برگشتند.”
به گزارش برهمند آلکامستارز، اول از همه این یک رویداد آموزشی و انگیزشی است و هدف آن ایجاد فرصتی برای استارتاپ ها برای حضور در بازار است. وی در این باره ادامه داد: اگر توانسته ایم به مدت 4 روز فرصتی را فراهم کنیم تا نقاط مختلف اکوسیستم با هم در این نمایشگاه شرکت کنند، به هدف خود رسیده ایم و به دنبال اهداف متعالی نیستیم.
برهمند ادامه داد: اگر توانسته ایم طی چهار روز امکان حضور بخش های مختلف اکوسیستم در این نمایشگاه را فراهم کنیم، به هدف خود رسیده ایم و به دنبال اهداف متعالی نیستیم.
ElcomTalks پاسخی به نگرانی های بخش بازاریابی کسب و کار دیجیتال است
بعدها هادی مرادی سردبیر و موسس رسانه تخصصی Dmbird از اختصاص یکی از مراحل سالن 25 نمایشگاه بین المللی به مدت دو روز برای Alcom Talks خبر داد و گفت: پنل ها و ارائه هایی در زمینه بازاریابی دیجیتال، تبلیغات، ارتباطات و روابط عمومی توسط DM Board Media انجام خواهد شد. در این بحث ها قصد داریم به استارت آپ های بازاریابی و تبلیغاتی و همچنین دغدغه های واحدهای بازاریابی کسب و کارهای دیجیتال و کسب و کار در اقتصاد نوآوری توجه ویژه ای داشته باشیم.
بخش های دیگر رویداد الکامپ
رضا حیدری، عضو هیئت مدیره نصر تهران و دبیر الکام 1403، شرکتهای «الکام استارز»، «الکامپیچ»، «تینواستارز»، «تونتک»، «آلکام تاکس» و «الکام اینسورتک» را بهعنوان بخشهای جانبی اصلی الکام در سال جاری برشمرد. 9 پارک علم و فناوری از کشور نیز در نمایشگاه امسال حضور خواهند داشت. علاوه بر این، 500 شرکت خصوصی و استارت آپ در الکامپ حضور دارند.
مهدی نیازی مدیر بخش الکامپیچ این نمایشگاه از فضایی مشابه فضای ارائه سرمایه گذار خبر داد.
آنته میناسیان، مدیرعامل مجتمع آموزشی خیریه رعد، در تشریح ایده دپارتمان TuanTech گفت: ایده TuanTech این است که به این سوال بپردازد که چگونه فناوری و دنیای فناوری بر زندگی افراد دارای معلولیت تأثیر می گذارد.
مشکات اسدی مدیر بخش تینوستار الکامپ با اشاره به حضور این دپارتمان در الکامپ از سال 2018 گفت: تینوستار از روز اول با مسئولیت اجتماعی مردم ایجاد و رشد کرد. در این بخش، مربیان و داوران بر اساس مسئولیت اجتماعی خود فعالیت می کنند.
[ad_2]