دیام برد، رسانه تخصصی بازاریابی | dmboardآدیداس بودجه بازاریابی را ۹ درصد افزایش داد دیام برد
[ad_1]
آدیداس می گوید قصد دارد سرمایه گذاری دو برابری در بازاریابی انجام دهد، از جمله محصول، برند و فروش، که انتظار دارد رشد بلندمدت را به همراه داشته باشد.
به گزارش مارکتینگ ویک، مدیر عامل شرکت Björn Golden گفت: پس از دریافت اولین گزارش زیان سالانه خود در ماه مارس، پس از بیش از سه دهه فعالیت، این شرکت تصمیم گرفت تا بودجه بازاریابی را 9 درصد افزایش دهد تا سر و صدای بیشتری در اطراف برند خود ایجاد کند. “
علیرغم اینکه در چرخه تجاری موقعیت خوبی دارند، اخیراً اعلام کردند که “ما می دانیم که آنطور که باید خوب نیستیم.”
آدیداس درآمد خود را در سه ماه منتهی به 31 مارس 8 درصد افزایش داد و بیورن گلدن یکی از دلایل اصلی این رشد را این بود. سرمایه گذاری ها مقدار زیادی (حدود 12٪) در بخش بازاریابی است.
این کسب و کار 657 میلیون یورو معادل 561 میلیون پوند در سه ماهه اول در بازاریابی و فروش سرمایه گذاری کرد که 9 درصد افزایش داشت.
گلدن همچنین به سرمایه گذاری بلندمدت اشاره کرد و گفت: امیدواریم با ادامه این سرمایه گذاری آدیداس تا سال 2026 به عرصه مسابقه بازگردد. در حال حاضر، تمرکز ما بر روی سود بلندمدت است، زیرا به عنوان یک غول پوشاک ورزشی، ما در تلاش برای کسب سود کوتاه مدت نیستیم.
[ad_2]